Sunday, 15 July 2012

lari dari masalah????

tu la tabiat buruk aku..
ade setengah orang ckp klo ada msalah kita kne berani berdepan..
tp mcm aku jenis ske lari dari masalah..klo leh lari smpai gunung kinabalu..
konpem aku lari smpai gunung kinabalu tu~~hehehe
aku ni jenis klo leh xnk ada masalh pon....mls r serabot pale..
conth r kn..if ade yg aku rse mcm sakit hati or perlu kn msa utk menyndiri..
aku akn dlete kwn dari fb..tp kdg2 ade je yg aku terdelete~~
sori2..hahha...kdg2 men dlte je...redah jew~~xperasan pon..
tp aku add balik kn... mjok r ngn aku..kang aku debik kang..
tp dlm hdp ofcoz la ada mslahkn...MASALAH ITU MENDEWASAKN KITA...ececece
ok sbnrya depends~~ sbb kdg2 aku berhadapan dngn mslh tu..
n bsenye if situasi tu memrlukn aku menjaukn diri..bru la aku menjauhkn diri..
sehinggalah if aku rse yg aku dah brsedia nk berkawan semula da xde rse sakit hati wlpn sebsar hama...
ok fine..aku ni jenis SENTAP sket~~
hahahhaha~~ senget je kn...bak kata BUNCIT die ckp aku ni mnja sgt..
elooo...aku ank sulung kot!! xde mnja2 ni~~ tppppiii...mcm kanak2 sket ade r..
lalalalalalalallalalalallalalla~~~~
kdg2 mslh aku ni..aku ni kn..jenis byk fikir...bnda kecik pon aku fikir..
smpai kdg2 pnh kne mrh ngn buncit..sbb buncit ckp aku ni kdg2 trlalu brfkir bnda yg aku x ptot fikir..
sbnrya aku ni mcm tu la..~~ mcm ape ea...mcm2 kot~~
aku ni jenis cpt KALUT... conth mcm xjmpe dompet..mle r kalut nk cari..
mle la fkir da hilng la...da tertinggal la...adoii..pdhl ade je jst x perasan hahha....
lps tu ak ni jenis cuaiiii... bygkn la..aku slalu trtinggal phone...
pnh kan..lps balik rumah lps kuar ngn buncit yg time die wt kejutn tu..
time mkn kn..pnye r cari kt beg x jmpe..so fkir mcm myb tertinggal kt rumah...
bla da blik rumh..cari pnye cari..xjmpe...nseb bek time tu bpk aku balik..
aku pnjm hp bapk n call buncit... da r buncit time tu otw nk balik johr..
nseb bek x jaoh ag dari shh alam...hp aku tertinggal kt dlm kete die..
pncenye..time msok kete tu aku pgang je hp...tu yg tercicir tu...
byk kali kot..pnh siap teritinggal kt kelas time tu nk byr wit print..skali tgk dompet xde..
rupenye kt dlm kls kt fsk 6..time tu da  r nek tngga... perghh pnt weii..tp x kurus2 jgk~~ lalalallal

No comments:

Post a Comment