Tuesday, 28 May 2013

putus di tengah jalan??

macam suspen je kn title "putus ditengah jalan"..
apa yang putus?jeng jeng.. bkn in relationship...tappii SELIPAR putus... haha..
semalam punya la nk gi post office nk post resume kt complx pkns shah alam..
so macam biasa nek je la bus.. mule2 plan nk naik teksi..
tp bila smpai kt bus stop tup2 bus datang.. so naik je la bus. jimat! RM1 je..
bile da turun dari bus kt tepi SACC tu.. tup2 nk kata terseliuh tidak, nak kata tersandung tidak..
sedar2 je selipar putus.. mslhnya bkn slipar jepun selipar yang tapak tinggi tu..
aku lak jenis simple je.. kalo gi mane2 aku jst men sarung je la apa yang selesa..
bila da putus tu.. perghh aku da pening ni.. wlaupun complx pkns tu nk dkt da
tp dengan keadaan selipar yang putus mmg sush kot nak jalan..
ikot hati dan sanubari ni aku nk kaki ayam je tros..
tp nak taknak terseret gak r selipar tu.. nk jalan kaki jalan panas gler tu.. mmg bertambh melompat je karang.. try ga amek jarum kt tudng cucuk kt slipar tu.. tp xmnjadi..
so dengan mke yang x berapa nk lawa sangat.. wt bodo je la jalan ..
sebab yang putus selipar je.. bkn aku pakai seksi pon.. so xde benda sgt kot nk malu..
so tros gi naik kt tingkat 2 gi cari selipar kt kedai auntie sorg..kedai die kasut murah je
so belasah je la beli mana2..  dari aku dok terseret2 kn..
aku jst geram kot.. selipar tu baru je beli bulan 4 skrg da ujung bln 5..xde la lame sgt
aku pnh kt dip dlu beli selipar roxy yg tapak tinggi tu satu bertahan lame gler.. lg r mcm2 tmpat aku da bwk selipar tu.. so apa yang belajar semalam?apa-apa jangan panik.. wlaupun rsenye klo x kuat smgt aku da nanges da smlam.. senyum je la orang pandang.. lalallala

sabar itu perlu.. senyum kena selalu..

No comments:

Post a Comment