Monday, 4 August 2014

nak hanbg baru~~~

pejam celik je da raya habaq hang~~rsa mcm baru je raya kt krangkraf taon lps~~
ok aritu balik raya hari ahad ngn mak cik and adik2 aku.. mak aku jumaat da fly da gi kmpung.
aku balik lmbt sb ade misi yang blm trlaksan cewahh.. mencari hanbg di sogo
nak di jadikan cerita first puasa aritu aku n fara gi sogo..time kt sne aku ade berkenan ngn
satu hanbg ni.. hrga xde la mahal sgt around RM100 sale kn.. tp time tu teragak nk beli..sb fara nk ajk gi charles and keith kang kt sne jmpe lg lawa da xdpt beli... so cancel beli tros gerak gi mid terjah charles and keith.. kt sne fine mmg ade yg lawa..tp harga pn lawa gak.. haha.. dlm bnyk2 yg lawa tu berkenan satu hnbg hrga dalam RM150 + tetapi xde yg baru..ade yg display je.. so mmg xla nk beli..da alang2 beli wt pe nk amek display.. ok honestly aku ni sgt kdekut nk beli bnda2 yg hrga mcm tu.. tu pn aku rse da kira mahal da.. mklom la.. berjimat..haha so cancel beli..

nak dijadikan cerita pergi lagi sogo ngn mak cik n mak aku..tp still xbeli lg..asl enth aku pn x tau npe x gi beli..pdahal stiap ari hnbg tu kt mata aku.. sampai la ari sabtu sblm raya tu gi..punya la pusing2 cari tp hanbg tu tarak~~ frust weii siyes nyesal x beli.. hnbg lain ade gak tp over bget..xmo2




No comments:

Post a Comment